+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Hotel Astoria Bewertungen

Hotelbewertung

93%
Perfekt

von 244 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    95%
  • Sauberkeit

    96%
  • Ausstattung

    94%
  • Komfort

    91%
  • Preis-Leistungverhältnis

    90%
Bewertungen anzeigen von:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Anonym

andere Gruppe, 21.8.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Hotel odpovídá 3***. Nikde v popisu není uvedeno, že se veškeré procedury a služby konají mimo hotel. Někomu by mohlo nevyhovovat. Pro příští návštěvu bychom si již tento hotel nevyvbrali.

  • Velmi milá obsluha na recepci. Pokoj prostorný, čistý, voňavý. Hotel v dobré lokaci. Chutné a bohaté snídaně.

  • Hotel má nejlepší léta za sebou, koberce by si zasloužily vyměnit. Zarazilo nás, že v rámci polopenze není k večeři alespoň jeden nealkoholický nápoj zdarma, případně kohoutková voda, karafa na stůl. Večeře: výběr jen ze 3 jídel. Ryba, těstoviny či dušená zelenina bez chuti, miniřízky tuhé, jídlo bylo studené. Pokud už nabízíte tak málo, ať se to tedy dá aspoň jíst. Personál restaurace působil velmi otráveně. V 6h ráno nás probudil cigaretový kouř pod našimi okny, doporučuji vylepit zákaz kouření v okolí hotelu, i pro personál.

Persönlich
4
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
6

Anonym

Älteres Paar, 7.3.2022

Karlovarský kraj

  • Gesamtbewertung
60 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
2
Wert/Geld
4

Jiří

Gruppe von Freunden, 8.7.2020

Česká republika

  • Gesamtbewertung
60 %
  • příjemná restaurace, ochotné recepční i obsluha

  • 900 Kč na osobu - malý pokoj, kdyby byla horka, nepříjemné. Odřený koberec budí dojem nádražní nocležny. Protože z centrály došla naše rezervace až na poslední chvíli, nerozdělené postele, ač byly v požadavku. TV z vedlejšího pokoje dobré slyšitelné i v pokoji našem

Persönlich
10
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
10
Komfort
2
Wert/Geld
4

Miluše Navratilova

Einzelreisender, 29.4.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
68 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
4
Wert/Geld
4

Jiří Fuksa

andere Gruppe, 5.5.2018

Pardubický kraj

  • Gesamtbewertung
68 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
7
Komfort
6
Wert/Geld
7

Alena Zemanová

Älteres Paar, 18.9.2023

Karlovarský kraj

  • Gesamtbewertung
72 %
  • Nejluxusnější pro nás byla thajská masáž. Pokoj čistý, dostatečně prostorný.

  • Masáž Pěkně prostorný pokoj

  • Bohužel netekla tepla voda. Ve 30 stupních to nebylo ideální. Výběr jídel při večeři nebyl moc rozmanitý. Tři jídla. Chuťově mi to moc nevyhovovalo, ale manžel si nestěžoval, takže věc názoru. Horší byla rozhodně ta teplá voda.

Persönlich
8
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
2
Wert/Geld
6

Anonym

Älteres Paar, 29.3.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
72 %
  • restaurace U vodopádu, příjemný personál, dobré jídlo, pokoj čistý Wellnes Agrikola, super recepční, štola se manželovi taky líbila

  • recepční na co jsme se ,zeptali, to nevěděla,dvojí schody do restaurace, v pokoji zima, okna netěsní,

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
8

Monika P.

Familie mit kleinen Kindern, 28.9.2021

Vysočina

  • Gesamtbewertung
72 %
  • Hotel, jak venkovní část tak i vnitřní, působí velmi příjemně. Paní recepční skvělá! Pokoj dostatečně vybaven (ručníky, fén, toaletka, čisté povlečení, ramínka ve skříni). Na postelích se dalo dobře vyspat. Hotelem se dá přes mostek projít do zadní venkovní části. Prostředí je celkově příjemné, i když městečko potřebuje mnoho investic do oprav domů. Hotel nabízí širokou škálu procedur. Posezení v restauraci příjemné.

  • Velké pokoje včetně koupelny a chodby se skříní na oblečení. Restaurace vaří dobře. Hlavní chod byl vždy vynikající. Bazén hned naproti hotelu. Hezké dětské hřiště v krásné malé zahradě.

  • Koupelna pokoje v přízemí naprosto ledová a především podlaha. Osprchovat se bylo téměř za trest (v červenci). Ručníky neměly kde schnout a služba je ráno nevyměnila...zůstaly mokré na podlaze. Kuchyňka s rozkládací pohovkou měla zvláštní nepříjemný odér. Dětem v jídelně nikdo z personálu nenabídl pomoc, přestože bylo vidět jak bezradně něco hledají. Jeden z personálu popíjel ve službě pivo na stojáka ve dveřích do kuchyně. Sladké pečivo a dezerty spíše podprůměrné. Bazén - personál prakticky nesledoval dění v bazéně.

Persönlich
4
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Zdeňka Vinterová

andere Gruppe, 2.4.2024

Královéhradecký kraj

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Velmi ochotný personál restaurace U vodopádu, dík

  • - Nehorázné ceny v aquacentru Agricola, 1,5h:390,-kč, přitom nepoměr ceny a kvality, na internetu neaktuální ceník z roku 2019,navýšení více jak 100% -na lázně špatná možnost stravování v poledne, v restauraci U vodopádu zastaralý výběr jídel, samé hranolky, žádná zdravá strava -v hotelu krásné koupelny, ale špatná výška WC, pro méně pohyblivé a starší lidi je utrpení si sedat a stávat, zvlášť když chybí madla

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

18.9.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Milá paní recepční stejně tak servírky v jídelně. Pokojovou službu jsme nevyužili, přesto se nás paní pokojská ptala, zda chceme uklidit. Chválím dobré jídlo. Velmi jsme si pochutnali i na obědě, který nebyl v ceně, ale který jsme si zaplatili jako hosté restaurace.

  • Neskutečný hluk v nočních hodinách...cca do třetí hodiny ráno. Bohužel jsme po takové noci byli tak unavení, že jsme museli (při představě ještě jedné takové noci) předčasně již po jednom dni pobyt ukončit. Chybí zde noční recepční a služba 24 hodin denně, která by jistě takovéto hosty usměrnila. Thajská masáž nebyla špatná, ale masérka neuměla slovo česky, což je docela problém, pokud jí člověk potřebuje říci např. více o svém zdravotním stavu...

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

Darina Fenclova

Einzelreisender, 2.5.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 6.3.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Ubytování trochu horší, starší. Sležby a stravování velmi dobré.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 18.2.2023

Liberecký kraj

  • Gesamtbewertung
76 %
  • krásný odpočinek, děkujeme

Persönlich
8
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
4
Wert/Geld
8

Anonym

Älteres Paar, 26.11.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Péče a milý personál

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Zdenka Melterová

Einzelreisender, 7.7.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Dobrý den, s manželem dost často jezdíme do českých lázní a v Jáchymově jsme byli poprvé. S pobytem jsme nebyli moc spokojeni. Hned první dojem na recepci při ubytování nás paní recepční překvapila a to se pak odrazí na celkovém dojmu, to asi chápete. Uvedu několik příkladů : Ubytovací poukaz jsme obdrželi mailem a bylo uvedeno, že nás ubytují od 14 hodin. Po příjezdu po 14 hodině jsme zjistili, že oběd už nemůžeme dostat, protože se vydává do 14 hodin. Nebyli jsme upozornění rezervačním oddělením, že pobyt začínáme obědem před uvedenou hodinou pro ubytování. Požádala jsem paní recepční o pomoc při řešení náhradního obědu v den odjezdu. Nebyla ochotná, s vysvětlením, že to ona nevyřizuje, že se mám obrátit na rezervační oddělení. Až na mojí opětovní žádost druhý den, mi sdělila, že mám jít v pondělí ráno do kanceláře v Elektře a vyřídit si to. Další den nám najednou volala do pokoje, že oběd je zařízený. Také s objednaným parkováním byl ze začátku problém, recepční sdělila, že nemá pro nás parkovací místo. Až když se lépe podívala, zjistila, že máme rezervované placené parkování. Pokoj se nám líbil, ale do nevhodně namontované poličky nad postelí jsem neustále vrážela hlavou. Nakonec jsme zjistili, že původně byl pokoj určený pro dvě samostatné lůžka - to odpovídalo poloze poliček. Téměř celou noc nám svítilo do pokoje světlo z průchozího tunelu ze zadní strany budovy ven do lesa. Nepomohly ani zatažené závěsy. Moc jsme se nevyspali. I na okolí bylo vidět, že lázně asi poznamenalo covidové období. Turistické chodníky byli zarostlé,, bylo vidět že tudy moc lidí nechodí. Bylo to smutné. To chápeme a přejeme hodně lázeňských hostí. Ať se byznys rozběhne , můžete získat ty správné zaměstnance a také dobře je zaplatit. Přečetli jsme si knihu o Jáchymově, kterou máte k dispozici na recepci. Jáchymov má za sebou i hodně těžké období, což se jistě podepsalo na mentalitě lidí a génius loci místa. Alespoň my jsme to tam cítili. O to víc by se zaměstnanci lázni měli snažit klientům zpříjemnit pobyt. Nejvíc nás ale překvapilo, že v prostorách hotelu a lázní se nedodržuje nošení roušek. V jídelně hotelu někteří hosti si nabírali jídlo bez roušky a nakloněni nad rautem povídali a nikdo z personálu.je neupozornil. Omlouváme se za tvrdé slova, ale chtěli jste poznat náš názor. Mysleli jsme si, že si víc Jáchymov zamilujeme a přijedeme častěji ( jezdíme opakovaně do Luhačovic a čekali jsme něco podobného ). Momentálně o tom neuvažujeme, možná později.

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Bohumila Vogelova

Einzelreisender, 4.12.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Hotelkomplex lezi v udoli, hezka poloha. Agricolakomplex, pomerne silne vyuzit, ale celkem dobre organizovane.

  • V jidelne vse dobre organizovano, koberec bohuzel ve velmi spatnem stavu, fleky. Velmi neesteticke. V lazenskem centru Agrikola, nektere pristroje se nedesinfikuji, u van s radonovou vodou, tedy jde o vstup, chyby stupinky. Tez je asi nedostatek personalu, hlavne u masazi, stridani personalu. Ve 14 dnech, 3 maserky.

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
7
Komfort
10
Wert/Geld
7
Hotel Astoria hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkujeme Vám za recenzi. Jídelna Astoria bude na jaře roku 2018 renovovaná.

Anonym

andere Gruppe, 5.6.2017

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
78 %
  • - vynikající kuchyně - jídlo bylo opravdu velmi chutné z kvalitních surovin, výběr bohatý a přitom perfektně vyvážený - velmi vstřícný přístup personálu na recepci při ubytování, přestože náš příjezd byl dříve než čas stanovený pro vydání klíčů v pokynech - přesné dodržování času u předepsaných procedur ze strany personálu a to jak začátku procedury tak celkové doby jejího trvání - krásně udržované bezprostřední okolí hotelu

  • - bez výhrad

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
9
Komfort
7
Wert/Geld
7

Anonym

Gruppe von Freunden, 31.10.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Krátký pobyt v lázních

  • Hezké místo na procházky ,hotel hned naproti aquacentra s bazény a saunami

  • Ne příliš pohodlné matrace

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

S. Trávníček

Älteres Paar, 29.9.2023

Jihočeský kraj

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Jako ve škole je mé i hodnocení : lepší dvojčička.

  • Krásné prostředí lázní a výšlapy po Jáchymově. Zajímavosti z hornických štol s bývalou těžbou radonu. Hezké okolní výlety na Klínovec a Boží Dar.

  • 1) Potřebné změny času odpoledních procedur, které se vám nehodí skrze odpolední plánovaní výletů ( příklad na Klínovec, Boží Dar , nejsou dostupné do hodiny ) , kdy jsou zpoplatněny 200 kč. 2) Zmatek v jídelně při odebírání kartiček s nárokem na večeři. V jídelně jsou stoly po celý pobyt k podání stravy libovolné, tzn. dnes sedím u stolu 1, zítra u 114 a pozítří třeba u stolu 33 a tím pádem vzniká zmatek, kdo na večeři z klientů v ten den byl a kdo ne. Nic jiného v době podávání stravy servírky neřeší, než jestli jste dal kartičku na jídlo nebo ne. Kartičky na večeři obdrží klient na recepci v době příjezdu na hotel ( kolik večeří - tolik kartiček ). Stačilo by sedět po celý pobyt u jednoho stolu a problém by byl vyřešen. Úklidem stolu po odchodu klienta - je uklizen + bez příboru = klient už na jídle byl.

Persönlich
6
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
6

Vítek Polák

Einzelreisender, 9.5.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
80 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8